czwartek, 2 czerwca 2016

🌸 Summary Of The Month- Sweethearts May 🌸

Witam! Na początku chciałam was bardzo przeprosić, ponieważ post miał zostać opublikowany wczoraj. Oczywiście mam swoje wytłumaczenie. Byłam po prostu na wernisażu, w którym uczestniczyły moje przyjaciółki. Ja jako dobra koleżanka poszłam z nimi. Wróciłam dosyć późno, dlatego też nie było postu, a teraz nadrabiam.

Przejdźmy do rzeczy, bo pewnie i tak moja jakże porywająca wczorajsza historia jakoś nie zafascynowała.

Także ten post to "Podsumowanie miesiąca- Ulubieńcy". Najpierw będę opowiadała o ulubieńcach czyli na przykład: "Ulubiony film", "Ulubione jedzenie", "Ulubiona gra". Kategorie nie będą stale takie same. Na końcu w skrócie podsumuję dany miesiąc. Mam nadzieję, że mniej więcej rozumiecie o co chodzi. Więc może już koniec wyjaśniania...

Ulubieniec miesiąca: Miś


Jak możecie wiedzieć kocham pluszowe misie, ale ten jest wyjątkowy! Dorobiłam mu cylinder i muszkę, które jeszcze muszę pomalować na fioletowo. To będzie typowy Fredbear!


Jedzenie miesiąca: Truskawki


Chyba nie muszę wyjaśniać dlaczego. Są pyszne bez żadnych dodatków, a z nimi są jeszcze lepsze (moim zdaniem). Ja osobiście uwielbiam truskawki z czekoladą, cukrem, bitą śmietaną, a najbardziej na świecie kocham koktajl truskawkowy.


Piosenka miesiąca: Dawid Podsiadło- W dobrą stronę


Ostatnio dużo słucham muzyki Podsiadło, która mnie się spodobała. Nie wiem czemu nie zwracałam na nią zbytnio uwagi. Wybrałam piosenkę można powiedzieć, że "bardziej znaną".



Film miesiąca: Kamienie na szaniec
  "Być zwyciężonym i nie ulec – to zwycięstwo". Oto dewiza, jaką w życiu kieruje się trzech młodych przyjaciół: Alek, Zośka i Rudy. Harcerze, maturzyści warszawskiego liceum snujący ambitne plany na przyszłość przerwane przez wrzesień 1939 roku. Wkraczają w dorosłość w niezwykle dramatycznych czasach, które stawiają ich przed wyborem – przetrwać za wszelką cenę czy przyłączyć się do walczących o wolną Ojczyznę, ryzykując wszystko. Chłopcy, wychowani w patriotycznych domach, kształtowani przez harcerskie ideały, postanawiają walczyć. Stają się żołnierzami i choć codziennie ocierają się o śmierć, potrafią żyć pełnią życia. Walczą ofiarnie i z honorem. Odchodzą "jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec", zostawiając po sobie wielką lekcję przyjaźni, honoru i miłości do Ojczyzny. 

Kocham filmy wojenne i akcje tych młodych ludzi, którzy także uczynili Polskę wolną.


Suchar miesiąca:
-Jak nazywa się twarz matematyka?
-Oblicze.


Ogólne podsumowanie: Miesiąc maj był ciężkim miesiącem, musiałam się dużo uczyć, żeby zaliczyć wszystkie zagrożenia, zostało mi jeszcze tylko jedno, które poprawiam jutro. Myślę, że jakoś mi się uda! Byłam w Opolu z Weroniką. Przyjazd był łatwy, chodziłyśmy po galeriach, marketach, usiadłyśmy na ławce, żeby coś zjeść i się napić. Lecz uciekł nam autobus o 20:00. Na szczęście on nie był ostatni. Jeszcze przyjeżdżał o 21:30. Tym razem zdążyłyśmy. Jak wróciłam oczywiście byłam bardzo zmęczona i od razu poszłam spać. To na tyle ciekawego w tym miesiącu. Jeśli chcecie dowiedzieć się o "nocowaniu i grillu" zapraszam na aska!+ Przefarbowałam włosy...

ZDJĘCIA:


Przed pofarbowaniem
Po pofarbowaniu

Moro ♥

Na dzień wiosny


Z Weroniką




Weronika i Gosia



Z Weroniką i Gosią

Szaleni wariaci!


Blog Gosi: LINK
Ask Weroniki: LINK


 Nie zapomnij zajrzeć na zakładkę "Inne"!


Komentujcie to dla mnie dużo znaczy, z góry dziękuję!



Brak komentarzy:

Powered By Blogger