sobota, 27 września 2014

◕ September-Summary Of The Month ◕

Anty ulubieniec miesiąca: Szkoła
Ulubieniec miesiąca:Chusteczki Higieniczne

Piosenkarz/Zespół miesiąca: Myslowitz

Picie miesiąca: Pycholandia

Jedzenie miesiąca: Pizza

Film miesiąca: Alvin i wiewiórki

Suchar miesiąca: Jak nazywa się rosyjska miłość?......Związek radziecki



Co miesiąc będę robiła takie posty!


 Komentujcie to dla mnie dużo znaczy,z góry dziękuję Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----

niedziela, 21 września 2014

¤ My Photos ¤

Hej! Dzisiaj idę do Gosi i będziemy grać w The Sims 4 no chyba że mama od niej nam każe wyjść na dwór ale nie ważne...Będzie więcej zdjęć na insta+ Przypominam nazwę do instagrama: @olilisia a jak wam nie chce się szukać to macie link: ----> LINK <---- Macie jeszcze moje dzisiejsze zdjęcia a ja zmykam do Gośki Pa!
Webcamtoy

Kotek

Kosmita

sobota, 20 września 2014

ஐ Task Made ஐ

Zadanie wykonane! 3000 wyświetleń! Filmik już jest! ----> LINK <---- Wypełniajmy następne zadania! Zajrzyj w Ciekawostki!

Macie jeszcze mojego aska (Nieprywatnego) ----> LINK <----

Pytajcie bo gdy będzie 5050 wyświetleń robię BFF TAG (Niema tej informacji w Ciekawostkach) ;)



Komentujcie to dla mnie dużo znaczy,z góry dziękuję Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----

niedziela, 14 września 2014

ॐ Your Idea ॐ

Cześć! Nie mam pomysłów na posty...Możecie w komentarzu podsunąć jakiś fajny pomysł?
Proszę...





Komentujcie to dla mnie dużo znaczy,z góry dziękuję Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----

☀ Homework ☀



Dzieńdoberek! Macie na dzisiaj jakieś plany? Ja teraz robię zadania domowe potem około 16:00 idę do Gosi...Będziemy chyba grały w The Sims 4 i tworzyły jakąś rodzinkę...No a teraz odrabiam matematykę mam 4 zadania....A wy macie jakieś lekcje do odrobienia?
To wcale nie jest zniszczone




Komentujcie to dla mnie dużo znaczy,z góry dziękujęWbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----

sobota, 13 września 2014

♥ Webcamtoy ♥

No to dzisiaj dam zdjęcia z Webcamtoy... 
Z Gosią 


Takie sobie


Nie ogarniam


Komentujcie to dla mnie dużo znaczy,z góry dziękuję
Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----
Nic o.o
You Smile I Smile

♡ Thank You ♡

W tym poście chciałam wam bardzo podziękować za 2800 wyświetleń no już prawie 2900 pamiętam jeszcze jak miałam 10 i się tak bardzo cieszyłam :') I pierwsze komentarze które czytam i biorę sobie do serca ci co mnie czytają są po prostu NAJLEPSI najbardziej dziękuję tym którzy najczęściej czytają tego bloga ♥ A teraz do roboty i wypełniamy zadania z Ciekawostek! :*



Masło Maślane :D
Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----

poniedziałek, 8 września 2014

† What Is Your Style?- Dress #1 †

Witam znowu! W tym poście będę dawała różne style sukienek bluzek spodni butów ogólnie to odzieży wybierz swój styl!

No to na razie w tym poście sukienki: Sukienka "Ombre"
Sukienki neonowe
Krótka "mini"
Czarna
Długa
Miętowa
Dresowa (sportowa)
Biała
Kolorowa
Za kolana

No to na tyle piszcie w komentarzu który styl wam się najbardziej podoba lub który do ciebie pasuje!



Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----

niedziela, 7 września 2014

ஐ вєℓιєвєяѕ ஐ

Siemanko! Chciałby ktoś być na filmiku na YouTube o Beliebers i JB? Jak tak wysyłajcie zdjęcie w komentarzu i napiszcie "ZGADZAM SIĘ" 

Filmik się pojawi tutaj: LINK

Znajdzie się wtedy kiedy będzie tutaj 3000 wyświetleń: LINK 


Zgłaszajcie się tu w komentarzu: LINK

☀ New Background ☀

No to znowu naszły zmiany na blogu czyli zmiana tła uprzedzam że zmiana tła będzie w różnych ważnych dniach jak np:Boże Narodzenie,Wielkanoc itp. Zmieniłam teraz bo jest rok szkolny. No to na tyle tylko chciałam was poinformować 

Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----

♡ Birthday My Friend ♡

No to dzisiaj dam wam zdjęcia z urodzin Gosi no to macie: 
Tort urodzinowy Gośki 

Ja z kulą do kręgli o imieniu Staś

Moje nogi 

Pod szkołą

Z Gośką pod szkołą


Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----

środa, 3 września 2014

♡ Lessons at school ♡

Siemcia! No jak już pewnie wiecie jest szkoła. To mój plan lekcji na jutro (czwartek):

1.Polski
2.Muzyka 

3.Geografia 
4.Angielski 
5.Religia 
6.Matematyka

Na reli mnie nie będzie bo idę do ortodonty a nasza szkoła jest Duuuża i nie wiem gdzie iść...Chyba będą czekać na mnie dziewczyny z klasy w szatni, a jak nie to po prostu pójdę na aulę bo wiem gdzie to jest i jeszcze tam parę sal ale akurat matmy nie pamiętam a tata mi każe iść na tą ostatnią lekcję....

Na stołówce są nie dobre dania...Czasami...Bo na przykład dzisiaj było pyszne. Mamy dziwną panią od wf...Najlepszą panią jest chyba z matematyki lub z plastyki pani z maty fajna nawet ale ja tego przedmiotu nie lubię w naszej klasie jest 20 osób i jeden "rudy" nie zdał,jest z nami w klasie no ale za to jest śmiesznie+ Kopiuj wklej:



  Idę w czwartek do ortodonty na 5 lekcji 

1,2,3,4 lekcja będę w szkole
5 lekcja religia  Idę do ortodonty
NO KURDE! 6 lekcja mogłam powiedzieć ze wf,a nie matma tak to bym już se siedziała w domu ale muszę wracać do szkoły na matmę do szkoły w której sie gubię i nwm gdzie iść
Chyba że spotkam dziewczyny z klasy jak jeszcze będzie przerwa Weronika,Gosia czekajcie na mnie pod drzwiami...

Ogólnie to jak się zapoznam z tą szkołą i będę wiedziała gdzie co jest to będzie spoczko ;) No to chyba na tyle...Czyżby to jest najdłuższy post? :D A u was? Jak tam w szkole? Jakie macie jutro lekcje? Piszcie w komentarzu!





Follow by Email

Google+ Followers