sobota, 28 czerwca 2014

Koniec Roku!!!

Koniec roku wyszedł bardzo dobrze!  Tańce też wszystko zgodnie z planem :) Tylko pani z informatyki dostała 2 kwiatki a miała jeszcze dostać Rafaello :D Zapomniałam jej dać xd Ale tak to dobrze poszło....Potem poszłam z Gosią zanieść świadectwa do gimnazjum jak zaniosłyśmy to wróciłyśmy się do domów po zdjęcia legitymacyjne bo zapomniałam wgl o tym :D  O 15:00 z Gośką poszłam na pizzę oczywiście jeszcze z innymi osobami z klasy ;) Tylko 2 osoby nie przyszły.............no ale było fajnie :)...


 

czwartek, 26 czerwca 2014

Jest!

Nareszcie jutro piątek! WAKACJE SIĘ ROZPOCZNĄ! Tyle że z klasą na pizzę mi się nie chce iść....No ale nie ważne :D Jutro mamy na 8:00 Bo robimy jeszcze jedną próbę.....Potem już apel i będziemy tańczyć :(
Boję się trochę.....No ale też nie ważne :D Ważne jest to że po wakacjach do gimbazy hahahahahha :D

środa, 25 czerwca 2014

Golec Orkiestra

Byłam na koncercie golców w niedzielę :) Fajnie było nawet gofra se jadłam :D Ale autografów się nie udało zdobyć :( No ale to dlatego że szybciej poszłam :D
Macie Nutelle i Saszi :)

ZMIANY!

Jak widzicie są zmiany na blogu i zmiana tła na bardziej wakacyjne :) Myślę że się podoba ;) Jakie nudy :/ WYGRAŁAM W CHIŃCZYKA :D Wczoraj oczywiście na matematyce :D A dzisiaj na angliku się wygłupialiśmy bo pani nie chciała puścić normalnego filmu hahahahahaha tylko jakieś 7 cudów świata i jakąś bombę jądrową Hitlera Hahahahahaha xD
Taka se Nutella dla Beliebers :)

ijaaa

Wczoraj było super :D od 9:00-14:00 mieliśmy lekcje potem z Gosią poszłyśmy do mnie poćwiczyć układy na ZUMBE Ja zjadłam obiad i wypiłam herbatę  Gosia piła herbatę i włączała piosenki Kwiata i Juss'a : CARLYD Później ćwiczyłyśmy układy do SHAKIRA-WAKA WAKA i jeszcze do RAE JEPSEN-CALL ME MAYBE oglądałyśmy też ŚWIAT WEDŁUG KIEPSKICH  :D I oczywiście bawiłyśmy sie z chomikiem Jerrym ;) Następnie poszłyśmy do domu Gosi bo musiała się przebrać xD I poszłyśmy do szkoły na zumbe oczywiście my jako uczennice prowadziłyśmy ;) z rodzicami :D Moja mama i mama koleżanki zdążyły tylko na 2 piosenki..........A ja miałam bluzkę z Justinem Bieberem ♥ :D po zumbie Gosia kupiła sobie z automatu Ice Tea Lipton :D Z powrotem poszłyśmy do Gosi na 2 godziny Potem przyszła po mnie mama i poszłyśmy na chwilę do Domi  po paru minutach Byłyśmy u mnie w domu ogladałam z koleżanką Jurassic Parki czy coś xD i poszły gdzieś o 22:00 dlatego do was nie pisałam wczoraj :( bo od razu poszłam spać :/ Sorry i koniec xD

Dzionek ;3

Mam jasny blond refleks xD Właśnie poszła Gosia Jak było super najpierw nudy nie wiedziałyśmy co robić oglądałyśmy Jasia (JDabrowsky) i innych youtuberów np jeszcze Karolek ;D Aż ja przez przypadek włączyłam Selena Gomez Full album coś tam :D  No i była super piosenka naprawdę  :D ------------> LINK <----------------- A tu macie do

Heee....

Próby,próby i próby! 3 godziny prób dzisiaj! na koniec szóstej klasy a dziewczyny jeszcze muszą się przebierać z setki razy i tańczyć :P zmęczona jestem :/ No ale nie ważne! Ważne jest to że koniec roku już w ten piątek :)

Gosia poszła na niemiecki potem może przyjdzie ale nie wiadomo bo jej mama kończy gdzieś o 18:00 Więc będzie trochę nudno

WAKACJE NIEDŁUGO! 

sobota, 21 czerwca 2014

Oooo....

Oglądam "Never Say Never" a za 1 godzinę i gdzieś parę minut pójdę po Gośkę i idę na dni ****** :D NEVER SAY NEVER ♥ Robię sobie zdjęcia na webcamtoy ;)
 

DNI MOJEGO MIASTA!

Haha jak fajnie :) Dzisiaj z Gosią idziemy na dni......No dni mojego miasta ;) Gdy będzie dużo więcej wyświetleń powiem oczywiście gdzie mieszkam itp... Ale nie ważne............Moim celem jest zjeść watę cukrową ..... No i zrobić zdjęcie z Golcami no ale to też nie ważne xd Dzisiaj będzie zespół Kult chyba znam :D  No i miejmy nadzieję że będzie jakieś picie no i chociaż zapiekanka i jakieś karuzele czy coś w tym stylu ;) 





piątek, 20 czerwca 2014

Ale to już było ooo....

W szkole już nareszcie nie ma typowych lekcji ;)  Tylko najwyżej z Histy i Przyry mamy.........A tak to gry planszowe czy tym podobne  albo próby na koniec 6 klasy ;) Musimy ćwiczyć piosenkę "ale to już było" ze zmienionymi słowami  wiersze i tańce ;) Egh.....nie chce mi się ;/
xd

Oceny xd

Czeeeeść kochani! :D Co tam u was? Macie wszystkie pozałatwiane sprawy jeśli chodzi o szkołę? Pooddawane książki? Nie macie żadnej 1 ? To pora zacząć WAKACJE no ale................. 27 czerwca :D A mi się nudzi to napiszę jakie mam oceny z przedmiotów :D

1. WF- 5 albo 4 nie pamiętam ale bardziej 5
2. Aerobik- 5 i ta sama sytuacja co z WF
3.Polski- 3

4.Angielski- 3
5.Religia- 5
6.Muzyka- 4
7.Matematyka- 2
8.Przyroda- 3
9.Historia- 3
10. Informatyka- 4

sobota, 14 czerwca 2014

Really?

Hejka.Mama właśnie mi zwaliła pudełko .....z naklejkami na paznokcie a ja muszę teraz to zbierać...........I to niby moja wina........Uczciwie ;)

JDABROWSKY ;3

piątek, 13 czerwca 2014

Piątek Trzynastego....

Jak tam u was piątek 13 ? :D U mnie tak trochę pechowo bo deszcz pada ;) I głowa mnie boli.....No ale najważniejsze że jutro SOBOTA! :D Jem sobie gołąbkowe kotlety ;) xD I macie pozdrowienia od Jerrego mojego chomika z rękawa ;) 

Kapsel :D

Właśnie piję Tymbarka a na kapselku jest napisane................ "KAPSEL,JAMES KAPSEL" Niedługo będzie "Chuck Kapsel" albo "Kapsel Norris" ;) 

Jest!

Trochę dawno do was nie pisałam :D No ale cóż za 2 tygodnie wakacje! Cieszymy się oczywiście :D A u nas właściwie są próby na koniec 6 klas A ja jeszcze muszę oddać pani z muzyki flet ;) Miałam dać na wtorek.....No ale dam na ten poniedziałek :D Macie dla was Rihanna :D A właśnie z matmy mam 2 xD

Follow by Email

Google+ Followers