sobota, 25 czerwca 2016

☼ Summer Memories #1- Beginning ☼

 Witam! Czas zacząć wakacyjną serię! Jak na razie nic ciekawego się nie zdarzyło, ale miałam w planach wam napisać o wycieczce do Kotliny Kłodzkiej i dać zdjęcie listy do zrobienia w te 2 miesiące wolnego od szkoły! Możecie sami wybrać co chcielibyście zobaczyć tutaj na blogu!

 Wstałam o 5:40, w góry ubrałam się w bluzkę z krótkim rękawkiem, bluzę, długie spodnie i adidasy, oczywiście trzeba mieć na wszelki wypadek kurtkę przeciwdeszczową, ale nie wzięłam, na szczęście było ciepło i nie zrywało się na wielkie opady.

 Jechaliśmy do Gór Stołowych, ale zatrzymaliśmy się jeszcze w Polanicy Zdrój, tam poszliśmy do pijalni wód. Na początku bałam się spróbować jakiejkolwiek wody, bo słyszałam, że są bardzo niedobre, lecz w końcu wypiłam każdą, która leciała z kranu i przyznam, że wcale nie były najgorsze. Następnie mieliśmy trochę czasu dla siebie, porobiliśmy zdjęcia, pozwiedzaliśmy, kupiliśmy pamiątki.

 Potem ruszyliśmy do naszego celu czyli Gór Stołowych. Osobiście polecam pojechać tam, ale ostrzegam, że można się bardzo zmęczyć wchodząc i schodząc po około 600 schodkach z kamienia, można tam było kupić pamiątki, jedzenie i oczywiście oscypki, które uwielbiam. Dostrzegłam tam ostańcowe grzyby i maczugi o niezwykłych kształtach i nazwach: Wielbłąd, Niedźwiedź, Baranek, Ucho Igielne, Sowa, Mamut, Tron Pradziada. 

 Po tej atrakcji ruszyliśmy w "błędne skałki", bardzo polecam tam pójść, to było moim zdaniem najlepsze wspomnienie z tej całej wycieczki i mogłabym tam wrócić jeszcze kilka razy. 

 Na powrocie pojechaliśmy do McDonald'a w Kotlinie Kłodzkiej. Na miejscu byliśmy około godziny 21:00. Ogólnie podsumowując było świetnie!

ZDJĘCIA I FILMY Z WYCIECZKI: 












Polanica Zdrój





Góry Stołowe

Gosia, ja i Weronika




Błędne Skałki



ZDJĘCIA: 
Paleta.


Z Weroniką.

Od taty na Dzień Dziecka.


Chomik Karton.


Z Anią.

Powróciłam do naturalnego koloru włosów.


Na placu zabaw z Mają, Anią, Gosią i Weroniką. Takie duże dzieci.


Z Gosią i Weroniką.


A u was co tam? Wszyscy zdali? Macie świadectwo z paskiem? Wyjeżdżacie gdzieś na wakacje? Pochwalcie się w komentarzu!

LISTA RZECZY DO ZROBIENIA W WAKACJE!- Napiszcie w komentarzu numerek, który chcielibyście ujrzeć na blogu:





Chodzi o to z czego byście chcieli relacje! Jeśli nie wiecie o co chodzi w danym podpunkcie, napiszcie, a wam odpowiem!
*Nocowanie we 3- Weronika, Gosia, Ja.
*OMEGLE I SHAWN- Będziemy na Omegle z muzyką Shawna, ale też inną.



Ask Weroniki: LINK
Instagram Ani: LINK
Instagram Mai: LINK
Blog Gosi: LINK


Nie zapomnij zajrzeć na zakładkę "Inne"!


Komentuj to dla mnie dużo znaczy, z góry dziękuję!

Brak komentarzy:

Powered By Blogger