niedziela, 27 lipca 2014

Coś Fajnego.

Okay no to Dobranoc kochani ♥ Idę spać bo mi już każą jutro albo dziś jak wstanę to coś może napiszę :) Dziękuję za tyle wyświetleń!!! Pamiętajcie dobijamy do 2.500 żeby wypełnić pierwsze zadanie ;)

Wakacyjne nudy.

Ej czy tylko ja siedzę w Wakacje do 2:00 albo później? Bez energetyków? Jutro może napiszę jeszcze post raczej no dzisiaj ale jak wstanę

Koniec!

Ej koniec postów : Wakacje #X no bo to są posty gdzie opisuję swój dzień...A czasami te dni nie są ciekawe i nie chcę po prostu o nich pisać np dziś oglądałam Atomówki śpiewałam "Jestem Z Marsa" Wczoraj z Agatą nagrywałyśmy scenki do "To Tylko Komedia" Potem z 20 razy nagrałyśmy  życzenia dla Pniewskiego i nam się nie udało a 10 koncert Kwiatkowskiego w Zabrzu ;) Kto będzie? Ja z Gosią chyba będziemy :D No to koniec...Chyba że czasami jakby był fajny dzień to napiszę oczywiście o wakacjach no ale teraz nie ciekawe dni są...No więc rozumiecie...No to teraz już skończyłam :D

piątek, 25 lipca 2014

Ej!

Ej zapomniałam! Dobijamy do 100 like potem do 200 postarajmy się dajecie! :* -----------> LINK

Dobra ;*

Dobranoc kochani miłych snów ♥ I żebyście wstali jutro wypoczęci :* 

Przypominam komentujcie posty! Teraz możecie komentować nawet z anonima :D

Nudy...Nudy...Nudy bardzo...

Co robicie? Taaa jak widzicie nie post o wakacjach nudam sobie  i oczywiście jest 1:25 więc jedyny sposób na nudę jest sen... No to ten...Nie chce mi się ;) :D 

LINK <---------------- BELIEBERS WBIJAĆ! I ZAPRASZAJCIE TEŻ INNE BELIEBERS ;D 


Wakacje #13 - Pechowe 13...INFORMACJA...

Hej! Dzisiaj opowiem krótko o moim dniu i dam na końcu informację ;) No więc...Dzisiaj wstałam późno no ale cóż wakacje są...Umyłam się itp. Zjadłam na śniadanie Hot Doga w ogóle dzisiaj jadłam tylko Hot Dogi i Smażony Ser :/ No i przyszedł Michał gdzieś o 17:00  :P Nagrywaliśmy pozdrowienia dla Słoneczek Pniewskiego 100 razy no i w końcu ja zrobiłam "Na Pniewskiego" A ten w tle "Wyłącz to gówno" No ale dodałam na fb :D  A wgl to mam nowy telefon bo tamten zatopiłam ale ten jest dużo lepszy :D Mało się dzisiaj zdarzyło no więc taki krótki pościk :)  


Starajmy się dobić do 2500 wyświetleń  bo zrealizujemy jedno z zadań :) Jak nie wiecie o co chodzi wejdźcie w notatki lub ciekawostki :) Postarajcie się :D

czwartek, 24 lipca 2014

Wakacje #12 - Murzyn...

Hej dzisiaj napiszę o dzisiejszym dniu :) No raczej o wczorajszym bo jest 00:20 ;)  A więc...Nic dzisiaj ciekawego nie było babcia zrobiła pierogi po paru minutach przyszedł Michał zwany też jako "Usher" lub "Biały Murzyn" ;)  Oglądaliśmy Horror ;) Lance Preston :D Potem Disney Channel Rozbiliśmy szklankę przez to że zabierał mi bransoletki O.o Ale to nie ważne ;D Potem zjedliśmy gofry z Nutellą ;) Michał poszedł no i weszłam na kompa i tak siedzę a Weronika napisała mi "bardzo śmieszne" rzeczy ;D "placki,kartofle"

Ja: Co robisz?
Wera: Jem kartofle...

Tak wiem ciekawa rozmowa... hahahaha :D

No i właściwie dziś nic ciekawego ;)  No ale obiecałam częściej posty więc coś macie ;)
Mam jeszcze prośbę do #KWIATONATORS  i  #SŁONECZEK  ;)

Kwiatonators dołączają tu -------------------> LINK KWIATONATORS

Słoneczka dołączają tu ----------------------> LINK SŁONECZKA

Dziękuję za czytanie mojego bloga :)

Do następnego postu ;)

wtorek, 22 lipca 2014

Hih :)

Dobranoc kochani  ♥ Miłych snów życzę :*  I żeby komary was nie pogryzły '-' Jutro (Dziś) postaram się coś napisać :)

Wakacje #12- Plaża jeeej...

Cześć napiszę dzisiaj jak tam było na plaży ;D A więc.....Wstałam o 9:00  i mi się chciało jeszcze spać bo zazwyczaj śpię do 11:00 12:00 Zjadłam rosół umyłam się itp. I pojechałam z Agatą jej bratem i mamą i moim wujkiem na plażę ;) Od razu poszłyśmy pływać :) A ja mądra weszłam w spodniach do wody po czym wyszłam z niej sprawdziłam kieszenie a tam mój telefon ;) Jestem mądra... Ale na szczęście  się dziś dowiedziałam że jeszcze ŻYJE ;) No raczej działa haha :D  Zjadłyśmy ciastka,Grześki najlepsze cytrynowe i truskawkowe xD Wypiłyśmy Tymbarka to chyba był smak RAAA BAAR BAAAAAR! :) Potem leżałyśmy i czekałyśmy na mojego wujka i jej mamę...Jak wrócili poszłam z Agatą i wujkiem do takiego sklepiku na plaży czekaliśmy tam 30 min aż mój wujek dał nam po Big Milku :D  No i potem znowu czekałyśmy z 20 min a za nami jakieś dziewczyny "No wiesz on mi zrobił jajeczniczkę" "No coś ty!"  "No ale wiesz ja tak trochę tej jajeczniczki żeby mnie brzuszek nie rozbolał" '-' i miały z 20 lat ;) No i tam posiedzieliśmy jeszcze z 3 godziny na plaży pokąpaliśmy się itp. Niestety zdjęć nie mam :/ No ale ja nie biorę zbytnio tabletów czy coś na plażę a telefon mi się utopił więc.... hahahaha xd Dobra to do następnego postu :)

Wakacje #11 - Tydzień...

No cześć kochani dawno nie pisałam :/ Sorry ale no trzeba korzystać z wolnego czasu :) Piszę do was w nowy dzień jest 1:20 :) I miałam dzisiaj jechać do Patryka Pniewskiego o 7:40 no ale niestety nie wypaliło :/ Ale chociaż miejmy nadzieję że pojadę z Gośką na koncert w Zabrzu ;)  Wczoraj z Agatą oglądałam na Polsat2 Chyba Trudne Sprawy i koleś sobie kupił problemy ;) (A tak właściwie przedwczoraj)  Hahahahaha :D I Chodziłyśmy po prawie wszystkich żabkach wróciłyśmy do domu bo zabrakło nam 1 zł na lody  i wróciłyśmy do tej pierwszej co byłyśmy ;) I tak nudno tutaj u babci chcę do domu :/ A właśnie jutro opiszę jeden dzień jak byłam na plaży ;) A koło mnie latają jakieś mini muchy komary i taka wielka komarzyca se siedzi na firance :o (Nie rozróżniam komarów od komarzyc) Haha Ej czy to norma że po Tymbarku się kicha? ahahhaha :D Za tydzień wracam do domu ;* Dobra kończę do następnego postu :)  


czwartek, 17 lipca 2014

Bye!

Dobranoc kochani ♥ Miłych snów :* Dobrej nocy xD żeby nie było za gorąco ani za zimno :)  Wyśpijcie się :D 

Wakacje #10 - Dreams...

Hej mamy okrągłe 10! :D Postów wakacyjnych ;)  Z  tej okazji mogę wam polajkować zaobserwować pokomentować poczytać wasze blogi....Stronki na fb itp. Tylko dawajcie linki w komentarzach ;)

No to przechodzimy do dzisiejszego dnia :) Wstałam dziś

aj o 11:25 :D Zjadłam bułkę z serem...Następnie obiad...Tosta...No i tyle potem gadałam z mamą...Później zadzwonił tata i się pytał czy Agata jedzie na jakiś koncert  i powiedział że mogę z nią...Ja powiedziałam że 9 sierpnia ma po mnie przyjechać bo jadę z Gosią 10 na koncert Kwiata w Zabrzu Pewnie mnie nie poznacie ale jakby coś to możemy się tam spotkać Kwiatonators :D  Fajnie by było gdyby nam sie udało :/ Trzymajcie za nas kciuki :) Dreams Come True ♥
Jadłam właśnie loda czekoladowego POLECAM MAGDA GESSLER  :D HAHAHAHA
No i to chyba na tyle ;) Do następnego postu :)


środa, 16 lipca 2014

Wakacje #9- Babcia...

Dzisiaj nietypowo! Bo Opowiem wam o dzisiejszym dniu! Wstałam o 10 :) oglądałam TV zjadłam coś zadzwoniłam Mamy i Babci nie ... Potem zadzwonił Mój tata i tam porozmawialiśmy z Pare have CE: DI Sobie wlasnie Sobie uświadomiłam ZE zjadłam TYLKO gołąbki i 2 Pączki Oo I babcia ciągle mi przyłazi ... I Pyta SIE CZY JESTEM głodna .... CZY każde babcie tak maja? HAHAHAHHA: D Siedziałam przez chwilkę na asku potem oglądałam JDabrowsky ... Słuchałam jakichś różnych piosenek typu
Justin Bieber, Selfie, Austin Mahone, Selena Gomez, Dawid Kwiatkowski i ogolnie różnych ... Ja lata Koło Mnie jakas wnerwująca mała muszka :)  Teraz słucham
Justin Bieber-Nothing Like Us :)  I tak...Se do was piszę i nudzę ;/ To już koniec...Do następnego postu! :)
Macie zdjęcie nie zakrywam ręką twarzy ahahahahahahahhahaa twarzowe :) Ej a w ogóle to mi przetłumacza jak piszę po polsku to mi przetłumaczy na angielski więc jak coś to sorry ;-;

Hahahaha dzisiejsze moje ubranie :D
Moje Twarzowe zdjęcie ;)

Justin Bieber-Nothing Like US ♥

Czekajcie do następnego postu :) dziekuje że jesteście tutaj i dobiliście juz do tylu wyświetleń ♥

wtorek, 15 lipca 2014

Wakacje #8 - Lance Preston...

Hej opowiem dziś o wczorajszym dniu . A więc............ Wczoraj  mój tata pojechał o 18:00 do domu ja z Agatą oglądałam Horror Grave Encounters    Gdzie był też Lance Preston. Po paru minutach nie chciało nam się tego oglądać...Więc włączyliśmy najpierw Never Say Never...Potem powiedziałam że możemy obejrzeć Believe bo ja nie oglądałam ;) Trochę łzy mi poleciały na scenie z Avalanną ;/ Ale film bardzo fajny i czekam na Lektor haha :D Jadłyśmy żelki i czekoladę ;) Pojechałam z Agatą ją odwieźć  W aucie było śmiesznie hahaha :D Cytuję Agatę: "Pamiętaj jeśli coś stuka w kaloryfer to jest diabeł! Albo Lance Preston!" ♥ Najmądrzejsze słowa haah :D Potem poszłam z wujkiem kupić tosta i wróciliśmy do domu... No i to chyba na tyle ;) Więc do następnego postu :)

poniedziałek, 14 lipca 2014

Wakacje...

Hejka jutro napiszę posty 2 posty o dzisiejszym i o wczorajszym dniu ;) bo dzisiaj pisałam o wczorajszym ale strona mi się wyłączyła i nie było wersji roboczej więc....No to do następnego :)

Nie o wakacjach..... XD

Macie wyzwanie wypełnicie je?:D

Do 200 like  -------------> LINK


Do 70/80 like -----------> LINK

Do 200 like ----------------> LINK


Do 200 like ---------------> LINK


Do 600/700 like -----------> LINK 

Wierzę w was słodziaki! :D

Wakacje #7 - Jedziemy...

Cześć :) Opowiem wam o wczorajszym dniu ;) A więc.... Wczoraj wyjechaliśmy do
innego miasta na Wakacje do mojej Babci i Michała i rodziny ogólnie...Zjadłam obiad poszłam na kompa nudziłam się ;/ Potem przyszła Agata...Przeszła Minecrafta :D Śpiewała na karaokeparty.pl ;) Potem oglądałyśmy 5 sposobów na kogoś tam jeszcze...A potem obejrzałyśmy: LINK <---------- ;) siedziałyśmy do 23:00 Poszłam spać gdzieś o 24:00  I kazali mi iść na basen...No ale to wcześniej...No i to miało być na dziś więc... Ale i tak nie poszłam bo mi się nie chciało....No i chyba na tyle z wczoraj...I ogólnie było fajnie A właśnie jeszcze odwiedziliśmy z Michałem i rodzicami mamę Michała ;) Piliśmy LEMOniadkę i graliśmy w pingponga :D Mój tata wygrał z Michałem ;) No i teraz to by było na tyle ;) Do następnego postu :)

czwartek, 10 lipca 2014

Wakacje #6 - Zabawki...

Cześć opowiem wam o wczorajszym dniu ;) A więc.....Z Michałem poszliśmy do Chińczyka :D Michał kupił sobie sprężynkę.....Którą zniszczył zanim doszliśmy do domu....I bransoletki z Nike ;) A i ja kupiłam Pierożka sprężynkę JESZCZE ŻYJE!!! :D A potem poszliśmy do Multi i kupiliśmy gluta i 2 baloniki ;) A potem siedzieliśmy w domu.....I padało.....No i chyba na tyle :) Więc do następnego posta!!! xd

wtorek, 8 lipca 2014

Nie o wakacjach.....

Hejka teraz post nie o wakacjach :) Ej no weźcie coś komentujcie!!!! Wiem że umiecie pisać hahaha :D

Wakacje #5 - Chińczyk...

Siema :) Opowiem wam o wczorajszym dniu ;) A więc.....Obudziłam się no Michał też ale chyba później :D Zjedliśmy płatki czekoladowe i oglądaliśmy STRASZNY FILM 5 ;) Zjedliśmy rosół i drugie danie...Następnie poszłam z nim do Chińskiego Centrum :D Kupiłam sobie 3 opaski z Nike :) Będziecie je mieli na tym niewyraźnym zdjęciu xd Potem przyszła Gosia....No i możecie zobaczyć post na jej blogu ;) ------- >  LINK :) No i Michał jak zwykle się wygłupiał :D No i to tyle z wczoraj :) 


Wakacje #4 - Woda...

Cześć :D Dziś opowiem wam jak było przedwczoraj nad wodą :) No więc....Spakowaliśmy pompowany materac do pływania różowy :D 2 Kółka ;) Michał miał różowe hahaha :D No i pojechaliśmy...Z 30 min. szukaliśmy jakiegoś miejsca...A ja pierwszy raz zobaczyłam zielony i niebieski chodnik :D No i jak znaleźliśmy miejsce i się rozłożyliśmy poszliśmy się kąpać z godzinę...Ja potem poszłam się opalać ;) Następnie napiliśmy się coli....No i oczywiście gdzieś po 2 godzinach już się spakowaliśmy i znowu poszliśmy coś zjeść i wróciliśmy do domu....No i chyba tyle ;) No to do następnego posta :D

Wakacje #3 - Jura...

Hej :) Dzisiaj opiszę dzień w Jura Parku :D A więc...Z Michałem i rodzicami byliśmy najpierw w tunelu czasu....Potem zwiedzaliśmy...."Figury" dinozaurów ....... Poszliśmy do muzeum...Z mamą potem zjadłam loda Big Milk :D Poszliśmy na atrakcje....Czyli "Statek" "Karuzela" Kolejka górska (Gąsienica)" Gdy wróciliśmy z Jura poszliśmy wszyscy na pizze "FAMILIJNĄ" Była za duża... xd Ja zjadłam tylko 1 i pół kawałka ;) A potem resztę w domu.....Z Michałem graliśmy w piłkę.....W domu ;) No i chyba tyle :D To do następnego posta :)

piątek, 4 lipca 2014

Wakacje #2 - Zakupy...

Siemkaaa :D Dzisiaj też byłam na zakupach z 3 godziny :/  Nareszcie jest ciepło :) Gosia chyba pojechała kupić ten plecak i piórnik ;) A ja kupiłam sobie bransoletkę z adidas i 3 wstążki:
Fioletowa: Belieber
Zielona: Dla mnie Żółwik Firanka ;c
Biała: Kwiatonator

I tam jeszcze jakieś jedzenie i picie ;)  Jutro jedziemy do Jura Nie wiem czy zrobię jakieś zdjęcia i też Nie wiem czy napiszę posta :/ Więc  w zamian napiszę 2 posty ;) Jeden zaległy i drugi normalnie :) 

czwartek, 3 lipca 2014

Wakacje #1 - Dwór...

Cześć :) Byłam dzisiaj na zakupach kurde w Realu Media Markt i gdzieś tam na Hot Dogu :D byliśmy tam  z 3 godziny ;) Potem zadzwoniłam po Gosię siedziałyśmy u mnie po godzinie poszła na obiad wróciła ja zjadłam obiad oglądałyśmy jakieś filmiki na YouTube i poszłyśmy na dwór....Najpierw zobaczyć coś to gimbazy a potem na siłownię do naszej starej szkoły na siłownię :') Następnie poszłyśmy do mnie oglądałyśmy Straszny Film 4 :D No i oczywiście gadałyśmy...Jak zwykle :) No to chyba tyle z dzisiejszego dnia Wakacji :) A i zrobiłam tła :D Piszcie w komentarzu które tło lepsze :) 

środa, 2 lipca 2014

Wakacje #0 - Pada Deszcz...

Ciągle pada, a miałam iść z Gosią na dwór albo do mnie....No albo ja do Gośki ale raczej nie xd Już wolę jak jest gorąco :/ A nie DESZCZ, DESZCZ, DESZCZ, DESZCZ :P Deszcz to se może popadać od czasu do czasu.....Ale chyba w piątek ma być już słońce....;) Nie ma nic do roboty ;/

Wakacje #0

Hejka! Chciałam wam powiedzieć że teraz tytułami postów będą: Wakacje #0 Wakacje #1 Wakacje #2 itd....Przez całe wakacje :) No i to na razie tyle........A i jak w jednym dniu wakacji będzie więcej postów niż ten jeden to będzie np dziś  jak będzie więcej postów to nadal jest (Wakacje #0-(Co dziś robię)) No takie coś :) Więc na razie na tyle by było ;) I PRZYPOMINAM O KOMENTOWANIU!!!!!

wtorek, 1 lipca 2014

Komy!

Ej! Możecie komentować teraz moje posty ;) NAWET Z ANONIMA!!!! Dajecie  ;D + Dawajcie LIKE :D
LIKE ----------------> LINK <------------------ DOBIJAMY DO 100 LIKE!!!

LIKE ----------------> LINK <------------------ DOBIJAMY DO 200 LIKE!!!

LIKE ----------------> LINK <------------------ DOBIJAMY DO 700 LIKE!!!

LIKE ----------------> LINK <------------------ DOBIJAMY DO 200 LIKE!!!

                        Z GÓRY DZIĘKUJĘ!!!                  

Takie właśnie są....

Hejka :) Takie właśnie są wakacje ;) Gdybym szła do szkoły miałabym chociaż jeszcze jakieś zajęcie :D A teraz.......Nudy...... :/ No ale chociaż można sobie dłużej pospać :D Gośce nie chce się wychodzić na dwór, ale w sobotę przyjeżdża Michał (kuzyn) No chyba nie będzie Nudno........CHYBA!  Będzie jakieś zajęcie xd Wyszłabym se na dwór :/ Ale nie wiem z kim kurde albo powyjeżdżali, albo im się nie chce, albo nie odbierają telefonów!!!!! WAKACJE ♥ Pierwszy wakacyjny post :D Pozdrowienia ;)

Follow by Email

Google+ Followers