niedziela, 16 sierpnia 2015

☼ Holiday #2- Finally The Rain! ☼

W końcu po tych upałach zaczęło dziś padać! Przepraszam, że wczoraj nie było postu, ale w następną sobotę i każdą kolejną będą już na 100%. Wczoraj byłam z przyjaciółkami na OMEGLE, a przedwczoraj byłam na dworze z Gosią, ale to nie ważne przechodźmy do rzeczy:

Pytania zadawajcie tu: LINK

ODPOWIEDZI NA PYTANIA:


Pytanie: 
W której klasie czułaś się najlepiej, gdzie było najciekawiej? @GosiaPierozek

Odpowiedź: Najlepiej czułam się w 6 klasie, ponieważ na wf był taniec i właśnie wtedy to polubiłam!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Pytanie: 
Jakie według Ciebie są najważniejsze cechy charakteru u człowieka?‎ @Lena6967

Odpowiedź: Bardzo lubię jak człowiek jest
zabawny, miły i przyjacielski.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Pytanie: 
Spacer z ukochanym czy wypad do kina ? @Lena6967


Odpowiedź: Wolałabym spacer, ponieważ można porozmawiać lepiej się poznać, a w kinie raczej nie dałoby się tego zrobić.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Pytanie: Jakie jest twoje ulubione zwierzę? 
@Louiseqqq

Odpowiedź: Moje ulubione zwierzę domowe to chomik i pies, a z takich dzikich zwierząt to lis.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pytanie: Stoisz na krawędzi. Goni cię wściekły tłum, ale możesz się uratować masz spadochron. Jednak stoją koło ciebie ludzie, których kochasz i bez których byś nie mogła żyć. Co byś zrobiła w takiej sytuacji? @Neon690


Odpowiedź: Bym zleciała ze spadochronu z bliskimi. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pytanie: Jeśli mógłbyś zatrzymać proces starzenia, to w jakim wieku chciałbyś pozostać na zawsze?‎ @Neon690

Odpowiedź: Myślę, że zatrzymałabym się gdybym miała 5 lat. Dzieciństwo na zawsze!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




ZDJĘCIA Z DZIŚ:










 Z Gosią








Dziękuję za przeczytanie ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Mój ask: LINK
Ask blog: LINK
Twitter: LINK
Facebook blog: LINK
YouTube: LINK
Instagram: LINK


Blog Gosi: LINK

Komentujcie to dla mnie dużo znaczy, z góry dziękuję!

Brak komentarzy:

Powered By Blogger