środa, 25 czerwca 2014

ijaaa

Wczoraj było super :D od 9:00-14:00 mieliśmy lekcje potem z Gosią poszłyśmy do mnie poćwiczyć układy na ZUMBE Ja zjadłam obiad i wypiłam herbatę  Gosia piła herbatę i włączała piosenki Kwiata i Juss'a : CARLYD Później ćwiczyłyśmy układy do SHAKIRA-WAKA WAKA i jeszcze do RAE JEPSEN-CALL ME MAYBE oglądałyśmy też ŚWIAT WEDŁUG KIEPSKICH  :D I oczywiście bawiłyśmy sie z chomikiem Jerrym ;) Następnie poszłyśmy do domu Gosi bo musiała się przebrać xD I poszłyśmy do szkoły na zumbe oczywiście my jako uczennice prowadziłyśmy ;) z rodzicami :D Moja mama i mama koleżanki zdążyły tylko na 2 piosenki..........A ja miałam bluzkę z Justinem Bieberem ♥ :D po zumbie Gosia kupiła sobie z automatu Ice Tea Lipton :D Z powrotem poszłyśmy do Gosi na 2 godziny Potem przyszła po mnie mama i poszłyśmy na chwilę do Domi  po paru minutach Byłyśmy u mnie w domu ogladałam z koleżanką Jurassic Parki czy coś xD i poszły gdzieś o 22:00 dlatego do was nie pisałam wczoraj :( bo od razu poszłam spać :/ Sorry i koniec xD

Brak komentarzy:

Powered By Blogger