środa, 3 września 2014

♡ Lessons at school ♡

Siemcia! No jak już pewnie wiecie jest szkoła. To mój plan lekcji na jutro (czwartek):

1.Polski
2.Muzyka 

3.Geografia 
4.Angielski 
5.Religia 
6.Matematyka

Na reli mnie nie będzie bo idę do ortodonty a nasza szkoła jest Duuuża i nie wiem gdzie iść...Chyba będą czekać na mnie dziewczyny z klasy w szatni, a jak nie to po prostu pójdę na aulę bo wiem gdzie to jest i jeszcze tam parę sal ale akurat matmy nie pamiętam a tata mi każe iść na tą ostatnią lekcję....

Na stołówce są nie dobre dania...Czasami...Bo na przykład dzisiaj było pyszne. Mamy dziwną panią od wf...Najlepszą panią jest chyba z matematyki lub z plastyki pani z maty fajna nawet ale ja tego przedmiotu nie lubię w naszej klasie jest 20 osób i jeden "rudy" nie zdał,jest z nami w klasie no ale za to jest śmiesznie+ Kopiuj wklej:



  Idę w czwartek do ortodonty na 5 lekcji 

1,2,3,4 lekcja będę w szkole
5 lekcja religia  Idę do ortodonty
NO KURDE! 6 lekcja mogłam powiedzieć ze wf,a nie matma tak to bym już se siedziała w domu ale muszę wracać do szkoły na matmę do szkoły w której sie gubię i nwm gdzie iść
Chyba że spotkam dziewczyny z klasy jak jeszcze będzie przerwa Weronika,Gosia czekajcie na mnie pod drzwiami...

Ogólnie to jak się zapoznam z tą szkołą i będę wiedziała gdzie co jest to będzie spoczko ;) No to chyba na tyle...Czyżby to jest najdłuższy post? :D A u was? Jak tam w szkole? Jakie macie jutro lekcje? Piszcie w komentarzu!





Brak komentarzy:

Powered By Blogger