poniedziałek, 3 listopada 2014

◕ October- Summary Of The Month ◕

Anty ulubieniec miesiąca: Smutek 
Anty ulubieńcem jest smutek, ponieważ no sami wiecie jak jest kiedy  jest się smutnym ale nie nie trzeba Robić jakiś głupstw Z Tego powodu... TRZEBA SIĘ CIESZYĆ z życia przecież jest TYLKO jedno!   

Ulubieniec Miesiąca: Przyjaciele 
Ulubieńcami miesiąca są Przyjaciele, ponieważ umieją pocieszyć można się z Nimi pośmiać dostać "głupawki", można się im wyżalić i powiedzieć Wszystko co leży Ci na sercu! 

Piosenkarz / Zespół miesiąca: 5 Seconds of Summer 

 Dałam własnie Ich, ponieważ spodobały mi się piosenki i jestem ich wielka fanką!

Picie miesiąca: Frooli 
Bardzo dobre są te napoje! Piłam obydwa smaki i muszę powiedzieć że smak arbuzowy jest lepszy niż kokosowy!

Jedzenie miesiąca: Mleczna kanapka 
No cóż tu powiedzieć po prostu je lubię!

Film miesiąca: Martwe zło (Evil Dead)

To jest horror  dałam go ponieważ spodobał mi się ale jak dla mnie jest jakiś psychiczny i nierealistyczny, niedopracowany jeśli chodzi o tą można powiedzieć najstarszą wersję, ale ciągle coś się dzieje a to jest chyba najważniejsze w horrorach!


Suchar miesiąca:
-Jak nazwiesz osobę która wciąż gada mimo że wszyscy dookoła nie są zainteresowani?
- Nauczyciel...


Komentujcie to dla mnie dużo znaczy,z góry dziękuję

Brak komentarzy:

Powered By Blogger