sobota, 22 sierpnia 2015

☼ Holiday #3- The Last Week ☼

Po niedzieli zostanie 1 tydzień wakacji więc muszę już kupić potrzebne przybory. Szkoda, że te wakacje minęły tak szybko, ale jak dla mnie były najlepsze!

Pytania zadawajcie tu: LINK

Tydzień wakacji więc pytania o szkole!


ODPOWIEDZI NA PYTANIA: 


Pytanie: Jaki jest twój ulubiony sport na WF? @Louiseqqq 


Odpowiedź: Odbijanie piłki w 3 osoby "mini siatkówka", bieganie i taniec.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Pytanie: Jaka jest twoja ulubiona lektura szkolna? @Nickkia


Odpowiedź: Myślę, że "Mały Książę" lub "Opowieść Wigilijna".


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Pytanie: Twoja ulubiona klasa w szkole? (Chodzi o pomieszczenie). @Nickkia 


Odpowiedź: Myślę, że sala z polskiego lub angielskiego, ponieważ dla mnie tam panuje miła atmosfera.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Pytanie: Twój ulubiony przedmiot szkolny? @Orangadusia


Odpowiedź: Moim ulubionym przedmiotem jest: WDŻ, biologia, trochę mniej, ale też lubię angielski i polski.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Pytanie: Uważasz, że z jakiego przedmiotu jesteś najgorsza? @Jerruuus


Odpowiedź: Na pewno ze wszystkich przedmiotów ścisłych czyli: Matematyka, fizyka, chemia, a tak poza tym to geografia i historia (z tym sobie jakoś radzę, ale też ciężko).


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Pytanie: O której najczęściej wstajesz do szkoły? @Adamekadamus


Odpowiedź: Zależy na jaką godzinę zaczynają mi się lekcję jak mam na 8:00 to zazwyczaj w pierwsze dni szkolne wstaję o 6:50, a już po paru miesiącach wstaję o 7:00 lub 7:10.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



ZDJĘCIA Z DZIŚ:















Z Gosią i Anią na dworze!











Dziękuję za przeczytanie ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Mój ask: LINK
Ask blog: LINK
Twitter: LINK
Facebook blog: LINK
YouTube: LINK
Instagram: LINK

Blog Gosi: LINK

Komentujcie to dla mnie dużo znaczy, z góry dziękuję!

Brak komentarzy:

Powered By Blogger