niedziela, 14 sierpnia 2016

☼ Summer Memories #2- A Trip To Oleśnica ☼

Witam! Napiszę wam dziś o wycieczce do Oleśnicy (Oleśnica leży koło Wrocławia, tak, żeby było jaśniej).

29.07.2016 r.- Wyjechałam wtedy z moją przyjaciółką Weroniką i moimi rodzicami do mojego miasta rodzinnego, w aucie śpiewaliśmy, rozmawialiśmy, zatrzymaliśmy się na stacji Orlen, żeby kupić coś do jedzenia. Podróż bardzo szybko zleciała i czułam się o dziwo dobrze. Pokazałam Weronice gdzie, co jest. Postanowiłyśmy wyjść do mojej drugiej babci. Szczerze przyznam, że myślałam, że nie znam za dobrze tego miejsca, ale jednak się myliłam, wiedziałam bardzo dużo. Poszłyśmy do sklepu kupić "zapasy", ponieważ byłyśmy tam razem półtora tygodnia, ale i tak wszystko zjadłyśmy w jeden dzień, typowe. W nocy oglądałyśmy YouTube, było śmiesznie, fajnie, a ja oczywiście postanowiłam wstać i się odwrócić. Przeraziłam się. Co tam było? PAJĄK! Panicznie się ich boję, z krzykiem i płaczem wybiegłam z pokoju, a przyjaciółka, także trochę przestraszona za mną. Zaczęło się naradzanie jak go zabić. Weszłyśmy do pokoju, a pajęczaka oczywiście nie było. Czekałyśmy do 2:00, bo bałyśmy się, że jak zaśniemy będzie po nas łaził. Dałyśmy sobie o 2:30 spokój i poszłyśmy do pokoju. usiadłyśmy, przykryłyśmy się. Weronika zauważyła pająka, ja szybko pobiegłam po mopa. W końcu go zabiła, poszłyśmy normalnie spać

Pierwszy dzień, a taki dziwny. Wy też boicie się pająków?

W inne dni na przykład. piekłam z Werą babeczki, ścięłam włosy, byłyśmy do 22:00 na dworze, żeby zobaczyć Oleśnicę nocą, byłyśmy na basenie, oglądałyśmy Harrego Pottera, zrobiłyśmy oczywiście sesję zdjęciową.

Zostało 18 dni wakacji, cieszycie się, że niedługo do szkoły, czy raczej nie?

Wyszłam troszkę z wprawy jeśli chodzi o pisanie, kiedyś może zacznę nagrywać...

ZDJĘCIA Z OLEŚNICY:

 Z Weroniką



Pomidorki







Basen

 1 sierpnia
:


Nad stawami








Zawsze jest fajnie posiedzieć na oknie

















 Weronika















ZDJĘCIA:





 Z Anią







Kapelusznik


Chciałam jeszcze serdecznie zaprosić na moje musical.ly: xpalma
Jeżeli macie też swoje dajcie w komentarzu, chętnie pooglądam!


Ask Weroniki: LINK
Instagram Ani: LINK


Nie zapomnij zajrzeć na zakładkę "Inne"!

Komentuj to dla mnie dużo znaczy, z góry dziękuję!




Brak komentarzy:

Powered By Blogger