czwartek, 1 maja 2014

Pfff......ijaaa

Hejka :D Nudy straszne :/ Ja se przed chwilą jadłam rosół a teraz piję herbatę  Jak Gosia dzisiaj przyjdzie to będzie bardzo dziwne bo ona była u mnie dopiero 1 lub 2 razy a ja u niej z 10  I wymyśla jakieś wymówki że jej mamę głowa boli itp :/ Jak dla mnie to po prostu jej się nie chce ;) A ja do niej przychodzę nawet wtedy kiedy mnie głowa boli i mi się nie chce No ale teraz dopóki ona nie przyjdzie do mnie z 10 razy to ja do niej nawet nie zajrzę -_- No to tyle I nudy straszne naprawdę słucham sobie Justin Bieber-Full Album BELIEVE Potem będę oglądała Jasia (JDabrowsky) :) Później obejrzę sobie SALE SAMOBÓJCÓW no więc mam zajęcia jak Gosikowa nie przyjdzie :) I teraz leci Justin Bieber-Maria :D ♥ A No i oczywiście obejrzę sobie też jak będę miała czas Mulciaka i Remkaa :)





Brak komentarzy:

Powered By Blogger