środa, 30 kwietnia 2014

Wczoraj ijaaa :D

Wczoraj było super mieliśmy od 8:55-14:00 lekcje potem poszłyśmy do Gosi zapytać się czy może przyjść do mnie No i przyszła ale tylko na 1 godz. ćwiczyłyśmy układy na zumbę ja jadłam obiad i piłam herbatę a Gosia piła herbatę i włączała piosenki Kwiata i Justin'a później ćwiczyłyśmy do tych piosenek i takie same kroki tylko trochę pozmieniałyśmy: CALL ME MAYBE   i  WAKA





WAKA Oglądałyśmy ŚWIAT WEDŁUG KIEPSKICH I bawiłyśmy się z chomikiem Jerrym :D  Po godzinie poszłyśmy do Gosi bo musiała się przebrać No i poszłam z nią na zumbę do szkoły my czyli uczennice  byłyśmy prowadzące :D Później przyszli rodzice moja mama i mama koleżanki no i ta koleżanka przyszły tańczyć  tylko na 2 piosenki chociaż koleżanka powinna przyjść WCZEŚNIEJ!!!! Po zakończeniu Gosia kupiła sobie Ice Tea Lipton a ja Porzeczkowego tymbarka :D No i ja z Gośką poszłam do jej domu na 2 godz........ i było tam fajnie xD później przyszła po mnie mama i musiałam jeszcze iść do tej koleżanki........ A potem ona siedziała u mnie do 22:00 i oglądałyśmy Jurassic Park czy jak to tam :P :( No i właśnie dlatego nie pisałam dla was postów ;) dziękuję za przeczytanie :D a tak po za tym to sorry że nie wszystko jest kolorowe bo coś mi się z myszką stało i nie umiem zmienić xD

Brak komentarzy:

Powered By Blogger