piątek, 18 kwietnia 2014

Dzień Dobry Kochani :*

Wstałam gdzieś o 10:00 Zrobiłam świąteczne porządki :D  Potem idę kupić rzeczy do koszyka np: Babkę ;) i inne bo wszystkiego nie pamiętam xD O 14:00 mogę wyjść z Gosią na dwór ;) Potem jak będzie mogła to przyjdzie do mnie Teraz słucham Dawid Kwiatkowski-Wytrzymać chcę ;) Macie link Do piosenki xD Ok Jeju a jak wczoraj było suuuuuuper!!!! Graliśmy z Gośką w Slendera byłyśmy na siłowni xD i grałyśmy w kosza ;) śmiesznie było :D A dzisiaj jeszcze nie wiadomo Może tak jak wczoraj albo nie wiem :/ Więc jak coś śmiesznego fajnego lub coś w tym stylu się stanie to napiszę a teraz: Every Bady Pomarańcze wy stoicie a ja tańcze!!! haha Dobra teraz PAAA!!! 

Prześlij komentarz

Follow by Email

Google+ Followers