środa, 16 kwietnia 2014

Początek!

Cześć więc dzisiaj tam parę rzeczy o sobie powiem, a jutro już zacznę robić jakieś normalne posty...Jestem:

♥ Belieber
♥ Kwiatonator
♥ Rossanator
♥ Słoneczko Pniewskiego

♥ DŻEM
♥ Mam na imię Aleksandra, ale mówią na mnie Ola
♥ Mam 12 lat
♥ Chodzę do 6 klasy
♥ Urodziłam się 14.12.2001 rok♥ Mam chomika Jerrego 
♥ Mój ulubiony kolor to fioletowy i czarny

♥ Mój ulubiony aktor to Ross Lynch i Patryk Pniewski 
♥ Moje przyjaciółki to Agata i Gosia, a koleżanka to WeronikaMyślę ,że spodoba wam się u mnie, a tu macie zdjęcia moich idoli :)



PATRYK PNIEWSKI


 DAWID KWIATKOWSKI


JUSTIN BIEBER


ROSS LYNCH



DŻEM


Dziękuję za przeczytanie!


Mój ask: LINK
Ask blog: LINK
Twitter: LINK
Facebook blog: LINK
YouTube: LINK
Instagram: LINK

Blog Gosi: LINK
Komentujcie to dla mnie dużo znaczy, z góry dziękuję! ♥

Brak komentarzy:

Powered By Blogger