środa, 16 kwietnia 2014

Opis mojego dzisiejszego dnia ♥

Co tam u was? Bo u mnie nudy i nie mam o czym ciekawym wam napisać :/ ale mogę wam opowiedzieć o dzisiejszym dniu a więc: Rano w ogóle nie chciało mi się iść do szkoły miałam na 8:50 ale wyrobiłam się dopiero do godziny 8:45 więc myślałam że nie warto iść.Poszłam bo musiałam :'( ale na 9:50 ;) Niestety dzisiaj był ostatni dzień szkoły i nie było nikogo fajnego........Byłam tylko Ja Koleżanka  Dominika Wiktoria i Patrycja z dwiema ostatnimi dziewczynami rozmawiam bardzo rzadko, a Dominika, no ten nie lubię jej za bardzo. No, ale było nudno i nie miałam z kim rozmawiać, bo Gosię, która też sobie zrobiła bloga ;) bolała głowa więc było w szkole strasznie nudno......Jeszcze chyba o 14:30 były zawody w kosza :P mieliśmy 3 miejsce Tylko ja z Miśką normalne byłyśmy a inni se robili z nas bekę :( nie wiedzą że ja i ona też mamy jakieś UCZUCIA :(  I dzisiaj w ogóle cały dzień do dupy... Potem poszłam dać Gosi lekcje i rozmyślałyśmy jakbyśmy wyglądały w rudych, różowych, niebieskich, białych, czarnych, czerwonych i tam różnokolorowych włosach xD No i zastanawiałyśmy się oczywiście czy kupić gitarę, głośniki czy jakąś tam kiwającą się deskorolkę, no Ja osobiście bym wybrała gitarę ;) A teraz właśnie..........NUDNO :/  

Brak komentarzy:

Powered By Blogger