sobota, 4 października 2014

⤵ Animal Tag ⤴

Siemaneczko a więc z okazji: 04.10.2014 r.-Światowy dzień zwierząt! Animal Tag: Nie uprzedziłam was o tym...Tak to byście mogli mnie pytać tutaj na temat zwierzaka: LINK<--- No ale cóż pytajcie mnie o Przyjaciółkę bo robię BFF TAG z okazji 5050 wyświetleń! Jak coś tej informacji nie ma w ciekawostkach,pytania zadawajcie nawet od dzisiaj! No ale zaczynamy Animal Tag (pytania wzięłam z internetu):

1.Kiedy dostałaś zwierzaka?

Nie pamiętam ale chyba 24.05.2013 r.

2.Jak wabi się twój zwierzak?

Jerry Alvin Justin ale mówimy na niego po prostu Jerry lub Chomik

3.Jakiej rasy jest twój zwierzak?

Chomik dżungarski 

4.Jakiego koloru jest twój zwierzak?

Biały z szarym paskiem na grzbiecie

5.Co najbardziej lubi jeść twój zwierzak?

Najbardziej chyba ser żółty i czekoladę 

6.Twój zwierzak budzi się rano czy w nocy?

To nocne stworzenie więc w nocy się budzi

7.Czy twój zwierzak gryzie? 

Jak się zdenerwuje albo go coś zaboli to tak

8.Około ile lat żyje twój zwierzak?

Od 2 lat do 5 lat a mój już żyje rok i pół

9.Do jakiego gatunku należy twój zwierzak np.:Gryzonie,ssaki,płazy? 

Gryzoń

10.Dasz zdjęcie ze swoim zwierzakiem?
Ok na dole: 


















Komentujcie to dla mnie dużo znaczy,z góry dziękuję Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----

Brak komentarzy:

Powered By Blogger