sobota, 4 października 2014

✰ The Story Of 03.10.2014 r. ✰







Cześć dzisiaj opowiem wam o wczorajszym dniu a w następnym poście o dzisiejszym!:

Piątek: Jak co dzień obudziłam się do szkoły poszłam po Gośkę no i miałyśmy 5 lekcji na 5 lekcji mieliśmy wf i uczyliśmy się układu tanecznego z chłopakami (nie w parach) A ci się oczywiście wygłupiali i tak prawie nikomu nie podobał się układ które wymyśliły dziewczyny więc próbujemy wymyślić coś innego a na samym dole będzie link do piosenki do której będziemy tańczyć więc jak cię to interesuje zajrzyj...No i potem poszłam na obiad z Gosią i Weroniką która nam robiła zdjęcia na dole też będą opisane zdjęcia więc możecie zobaczyć! Czekałyśmy potem godzinę na "chłopaka" Wery a następnie wróciłyśmy do domu ja prawie cały dzień grałam w The Sims 3 i siedziałam na facebook'u to tyle z piątku...Do zobaczenia w następnym poście! 


NudyZ instagramaWera robiła zdjęcia na stołówce
Na dworze...



Komentujcie to dla mnie dużo znaczy,z góry dziękuję Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----

Piosenka do której będziemy tańczyć: ---->LINK <----

Brak komentarzy:

Powered By Blogger