sobota, 11 października 2014

♡ Otrzęsiny ♡

Hejka miałam zrobić post w środę ale jednak nie robiliśmy żadnych zdjęć więc teraz wam opowiem jak przebiegały otrzęsiny u mnie w szkole...

Musieliśmy przebrać się za cyrkowców byli tam między innymi klowny,tancerki,mimy  oczywiście byłam tancerką,na dole będziecie mieli zdjęcia w co byłam ubrana i linki do niektórych rzeczy do kupienia...następnie ja z klasą  zatańczyliśmy do piosenki ----> LINK <---- Nie było najgorzej...Potem dawali nam zadania (uczniowie z klas 3 gimnazjum)

1.Mieliśmy odpowiedzieć na parę pytań dotyczących szkoły 


2.Potem rozpoznać jaka muzyka leci...A jedna klasa nie wiedziała co toza piosenka aż zrobiłam *facepalm* ----> LINK <----


3.Potem wzięli 2 osoby z naszej klasy poszły dziewczyny i musiały tańczyć z jabłkiem między czołami 


4.Następnie graliśmy w przeciąganie liny 1 klasa z 3 klasą...Wygraliśmy


5.Potem graliśmy w kalambury 


6.Dali nam takie zadanie że...Zadają nam pytanie i nie możemy odpowiedzieć TAK NIE i NIE WIEM np: Masz kota:Oczywiście (nie można właśnie powiedzieć tych słów) 

7.Następnie chłopak robił makijaż dziewczynie


8.Graliśmy w głuchy telefon 


9.Owijaliśmy osobę papierem toaletowym,nie mógł się przerwać 


10.Tańczyliśmy zumbę do ---> LINK <---


11.Tańczyliśmy berlinkę ---> LINK <--- To nie my haha


12. 3 Gimnazjaliści wybrali 3 osoby do przekładania piłki pingpongowej łyżką trzymając ją w buzi, oczywiście bez rąk

 
13.KONIEC i mieliśmy wf ale nie ćwiczyłyśmy przynajmniej dziewczyny... 

No to tyle z otrzęsin myślę że post się spodobał dziękuję za przeczytanie!

Tak byłam ubrana


Pareo


Legginsy 


Bluzka


Bandamka  


Pismo kolegi z facebooka

Link do kupienia Bandamki: LINK

Link do kupienia Pareo: LINK

Komentujcie to dla mnie dużo znaczy,z góry dziękuję Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----
Pozdrawiam! ♥

Brak komentarzy:

Powered By Blogger