sobota, 4 października 2014

☼ The Story Of 04.10.2014 r. ☼



Witam ponownie! A więc dziś napiszę o dzisiejszym dniu czyli jak spędziłam sobotę...

Wstałam,potem zjadłam śniadanie weszłam do kuchni i poczułam że coś śmierdzi gazem dobrze że powiedziałam bo byśmy się potruli haha gdzieś o 16:00 przyszła Gosia jadłam obiad ona siedziała na facebook'u ja się skapnęłam że mój blog jest taki kolorowy...W środę dam wam zdjęcia bo musimy się przebrać w coś bo mamy otrzęsiny ponieważ wyszliśmy z 6 klasy do gimnazjum...Razem z klasą przebieramy jak się nie mylę za cyrkowców jak chcecie wiedzieć co robiłam w piątek lub jak się przygotowywaliśmy do otrzęsin zobacz wcześniejszy post...Ok to na tyle dziś jeszcze przygotuję dla was Animal Tag ponieważ dziś jest: 04.10.2014 r.-Światowy dzień zwierząt! Do zobaczenia w następnym poście!

Mleko czekoladowe dziś wypite!

No i zdjęcie z instagrama


Komentujcie to dla mnie dużo znaczy,z góry dziękuję Wbijajcie tutaj i dobijajcie jej do 50 obserwacji! ----> LINK <----

Brak komentarzy:

Powered By Blogger