wtorek, 8 lipca 2014

Wakacje #5 - Chińczyk...

Siema :) Opowiem wam o wczorajszym dniu ;) A więc.....Obudziłam się no Michał też ale chyba później :D Zjedliśmy płatki czekoladowe i oglądaliśmy STRASZNY FILM 5 ;) Zjedliśmy rosół i drugie danie...Następnie poszłam z nim do Chińskiego Centrum :D Kupiłam sobie 3 opaski z Nike :) Będziecie je mieli na tym niewyraźnym zdjęciu xd Potem przyszła Gosia....No i możecie zobaczyć post na jej blogu ;) ------- >  LINK :) No i Michał jak zwykle się wygłupiał :D No i to tyle z wczoraj :) 


3 komentarze:

Gosia xD pisze...

Chcesz żeby komentowali????
To nie dawaj takiego czegoś:
Przyszłam do domu , zjadłam obiad , kupiłam bransoletki .
tylko np. :
Przed przyjściem do domu poszłam do hińczyka kupić bransoletki. A tak dokładniej to .... . Są super.Potem przyszła ....... robiłyśmy to i to itd.

Gosia xD pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Unknown pisze...

Ej wolę pisać po swojemu :D W ogóle z twojej polszczyzny nie korzystam+Piszę się Chińczyk...Tak jakby co :)

Powered By Blogger