poniedziałek, 14 lipca 2014

Wakacje #7 - Jedziemy...

Cześć :) Opowiem wam o wczorajszym dniu ;) A więc.... Wczoraj wyjechaliśmy do
innego miasta na Wakacje do mojej Babci i Michała i rodziny ogólnie...Zjadłam obiad poszłam na kompa nudziłam się ;/ Potem przyszła Agata...Przeszła Minecrafta :D Śpiewała na karaokeparty.pl ;) Potem oglądałyśmy 5 sposobów na kogoś tam jeszcze...A potem obejrzałyśmy: LINK <---------- ;) siedziałyśmy do 23:00 Poszłam spać gdzieś o 24:00  I kazali mi iść na basen...No ale to wcześniej...No i to miało być na dziś więc... Ale i tak nie poszłam bo mi się nie chciało....No i chyba na tyle z wczoraj...I ogólnie było fajnie A właśnie jeszcze odwiedziliśmy z Michałem i rodzicami mamę Michała ;) Piliśmy LEMOniadkę i graliśmy w pingponga :D Mój tata wygrał z Michałem ;) No i teraz to by było na tyle ;) Do następnego postu :)

Brak komentarzy:

Powered By Blogger