czwartek, 17 lipca 2014

Wakacje #10 - Dreams...

Hej mamy okrągłe 10! :D Postów wakacyjnych ;)  Z  tej okazji mogę wam polajkować zaobserwować pokomentować poczytać wasze blogi....Stronki na fb itp. Tylko dawajcie linki w komentarzach ;)

No to przechodzimy do dzisiejszego dnia :) Wstałam dziś

aj o 11:25 :D Zjadłam bułkę z serem...Następnie obiad...Tosta...No i tyle potem gadałam z mamą...Później zadzwonił tata i się pytał czy Agata jedzie na jakiś koncert  i powiedział że mogę z nią...Ja powiedziałam że 9 sierpnia ma po mnie przyjechać bo jadę z Gosią 10 na koncert Kwiata w Zabrzu Pewnie mnie nie poznacie ale jakby coś to możemy się tam spotkać Kwiatonators :D  Fajnie by było gdyby nam sie udało :/ Trzymajcie za nas kciuki :) Dreams Come True ♥
Jadłam właśnie loda czekoladowego POLECAM MAGDA GESSLER  :D HAHAHAHA
No i to chyba na tyle ;) Do następnego postu :)


Brak komentarzy:

Powered By Blogger