wtorek, 22 lipca 2014

Wakacje #11 - Tydzień...

No cześć kochani dawno nie pisałam :/ Sorry ale no trzeba korzystać z wolnego czasu :) Piszę do was w nowy dzień jest 1:20 :) I miałam dzisiaj jechać do Patryka Pniewskiego o 7:40 no ale niestety nie wypaliło :/ Ale chociaż miejmy nadzieję że pojadę z Gośką na koncert w Zabrzu ;)  Wczoraj z Agatą oglądałam na Polsat2 Chyba Trudne Sprawy i koleś sobie kupił problemy ;) (A tak właściwie przedwczoraj)  Hahahahaha :D I Chodziłyśmy po prawie wszystkich żabkach wróciłyśmy do domu bo zabrakło nam 1 zł na lody  i wróciłyśmy do tej pierwszej co byłyśmy ;) I tak nudno tutaj u babci chcę do domu :/ A właśnie jutro opiszę jeden dzień jak byłam na plaży ;) A koło mnie latają jakieś mini muchy komary i taka wielka komarzyca se siedzi na firance :o (Nie rozróżniam komarów od komarzyc) Haha Ej czy to norma że po Tymbarku się kicha? ahahhaha :D Za tydzień wracam do domu ;* Dobra kończę do następnego postu :)  


Brak komentarzy:

Powered By Blogger