piątek, 25 lipca 2014

Wakacje #13 - Pechowe 13...INFORMACJA...

Hej! Dzisiaj opowiem krótko o moim dniu i dam na końcu informację ;) No więc...Dzisiaj wstałam późno no ale cóż wakacje są...Umyłam się itp. Zjadłam na śniadanie Hot Doga w ogóle dzisiaj jadłam tylko Hot Dogi i Smażony Ser :/ No i przyszedł Michał gdzieś o 17:00  :P Nagrywaliśmy pozdrowienia dla Słoneczek Pniewskiego 100 razy no i w końcu ja zrobiłam "Na Pniewskiego" A ten w tle "Wyłącz to gówno" No ale dodałam na fb :D  A wgl to mam nowy telefon bo tamten zatopiłam ale ten jest dużo lepszy :D Mało się dzisiaj zdarzyło no więc taki krótki pościk :)  


Starajmy się dobić do 2500 wyświetleń  bo zrealizujemy jedno z zadań :) Jak nie wiecie o co chodzi wejdźcie w notatki lub ciekawostki :) Postarajcie się :D

Brak komentarzy:

Powered By Blogger