środa, 16 lipca 2014

Wakacje #9- Babcia...

Dzisiaj nietypowo! Bo Opowiem wam o dzisiejszym dniu! Wstałam o 10 :) oglądałam TV zjadłam coś zadzwoniłam Mamy i Babci nie ... Potem zadzwonił Mój tata i tam porozmawialiśmy z Pare have CE: DI Sobie wlasnie Sobie uświadomiłam ZE zjadłam TYLKO gołąbki i 2 Pączki Oo I babcia ciągle mi przyłazi ... I Pyta SIE CZY JESTEM głodna .... CZY każde babcie tak maja? HAHAHAHHA: D Siedziałam przez chwilkę na asku potem oglądałam JDabrowsky ... Słuchałam jakichś różnych piosenek typu
Justin Bieber, Selfie, Austin Mahone, Selena Gomez, Dawid Kwiatkowski i ogolnie różnych ... Ja lata Koło Mnie jakas wnerwująca mała muszka :)  Teraz słucham
Justin Bieber-Nothing Like Us :)  I tak...Se do was piszę i nudzę ;/ To już koniec...Do następnego postu! :)
Macie zdjęcie nie zakrywam ręką twarzy ahahahahahahahhahaa twarzowe :) Ej a w ogóle to mi przetłumacza jak piszę po polsku to mi przetłumaczy na angielski więc jak coś to sorry ;-;

Hahahaha dzisiejsze moje ubranie :D
Moje Twarzowe zdjęcie ;)

Justin Bieber-Nothing Like US ♥

Czekajcie do następnego postu :) dziekuje że jesteście tutaj i dobiliście juz do tylu wyświetleń ♥

Brak komentarzy:

Powered By Blogger