wtorek, 22 lipca 2014

Wakacje #12- Plaża jeeej...

Cześć napiszę dzisiaj jak tam było na plaży ;D A więc.....Wstałam o 9:00  i mi się chciało jeszcze spać bo zazwyczaj śpię do 11:00 12:00 Zjadłam rosół umyłam się itp. I pojechałam z Agatą jej bratem i mamą i moim wujkiem na plażę ;) Od razu poszłyśmy pływać :) A ja mądra weszłam w spodniach do wody po czym wyszłam z niej sprawdziłam kieszenie a tam mój telefon ;) Jestem mądra... Ale na szczęście  się dziś dowiedziałam że jeszcze ŻYJE ;) No raczej działa haha :D  Zjadłyśmy ciastka,Grześki najlepsze cytrynowe i truskawkowe xD Wypiłyśmy Tymbarka to chyba był smak RAAA BAAR BAAAAAR! :) Potem leżałyśmy i czekałyśmy na mojego wujka i jej mamę...Jak wrócili poszłam z Agatą i wujkiem do takiego sklepiku na plaży czekaliśmy tam 30 min aż mój wujek dał nam po Big Milku :D  No i potem znowu czekałyśmy z 20 min a za nami jakieś dziewczyny "No wiesz on mi zrobił jajeczniczkę" "No coś ty!"  "No ale wiesz ja tak trochę tej jajeczniczki żeby mnie brzuszek nie rozbolał" '-' i miały z 20 lat ;) No i tam posiedzieliśmy jeszcze z 3 godziny na plaży pokąpaliśmy się itp. Niestety zdjęć nie mam :/ No ale ja nie biorę zbytnio tabletów czy coś na plażę a telefon mi się utopił więc.... hahahaha xd Dobra to do następnego postu :)

Brak komentarzy:

Powered By Blogger